Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy – Linda HODÍKOVÁ
Linda HODÍKOVÁ
Bakalářská práce
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Campaign for real beauty of Dove brand and media influence on contemporary beauty cult.
Anotace:
Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy?Abstract:
Campaign for real beauty in context of media influence which caused a lot of women to be in hospital with feeding disturbance. To be "perfect" is the strong ambition for a lot of people - but who is responssible for all problems caused by "perfection" as anorexia and bulimy? Is it the media impact? Is it the media press whay so many women are in hospital with feeding disturbance or psychic problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODÍKOVÁ, Linda. \textit{Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/q7nfzv/.
Jak správně citovat práci
HODÍKOVÁ, Linda. Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ideál krásy a poruchy příjmu potravy u žaček středních škol
Jana VRBOVÁ -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na mentální anorexii a mentální bulimii
Tatiana Lialina -
Poruchy příjmu potravy v kontextu soudobé společnosti
Natálie Picková -
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů - poruchy příjmu potravy
Kristýna Balatková -
Vliv internetu a sociálních sítí na poruchy příjmu potravy
Kateřina Hrabětová -
Krása jako sociální konstrukt? Soubor rozhovorů na téma „ideální krása“
Barbora Čapková -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Krása a ošklivost v dílech Fridy Kahlo
Iva Vrbová