Tien Dung Ngo

Bakalářská práce

Produkční řetězec assetů pro herní engine

Production chain of assets for game engine
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá produkčním řetězcem assetů pro herní engine. V první části práce obecně popíše 3D grafiku včetně jejího využití, softwaru a historie. V druhé části čtenáři přiblíží prostředí herního designu, herních assetů, indie stylu a cílové skupiny. Praktická část práce zahrnuje analýzu online platforem, kalkulace ceny a samotnou výrobu modelu včetně jeho publikace.
Abstract:
This bachelor thesis deals with production chain of assets for game engine. Firstly, it will describe the use, software, and history of 3D graphics. Secondly, it will explain the environment of game design, game assets, indie style, and target groups. The practical part of the thesis includes the analysis of online platforms, price calculation, and the actual production of the model including its publication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Václav Dušek
  • Oponent: Jan Bubeníček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86167