Miluše Ramešová

Bakalářská práce

Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie

Communication strategy for digital creators in the field of gastronomy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii komunikace prostřednictvím digitálních tvůrců na sociálních sítích, s cílem prozkoumat jejich vliv na nákupní chování zákazníků. Hlavním cílem bylo prokázat, že spolupráce s digitálními tvůrci je klíčová pro efektivní marketing v gastronomii a přináší značkám přímé výhody, včetně zvýšené loajality zákazníků a lepšího dosahu. Práce byla strukturována do …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the communication strategy of digital creators on social networks, with the aim of investigating their influence on the purchasing behavior of customers. The main objective was to demonstrate that collaboration with digital creators is key to effective marketing in gastronomy and brings direct benefits to brands, including increased customer loyalty and better reach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2024
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Petra Ivanega

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94863