Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie – Miluše Ramešová
Miluše Ramešová
Bakalářská práce
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
Communication strategy for digital creators in the field of gastronomy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii komunikace prostřednictvím digitálních tvůrců na sociálních sítích, s cílem prozkoumat jejich vliv na nákupní chování zákazníků. Hlavním cílem bylo prokázat, že spolupráce s digitálními tvůrci je klíčová pro efektivní marketing v gastronomii a přináší značkám přímé výhody, včetně zvýšené loajality zákazníků a lepšího dosahu. Práce byla strukturována do …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the communication strategy of digital creators on social networks, with the aim of investigating their influence on the purchasing behavior of customers. The main objective was to demonstrate that collaboration with digital creators is key to effective marketing in gastronomy and brings direct benefits to brands, including increased customer loyalty and better reach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2024
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Petra Ivanega
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová -
Sociální odpovědnost a nákupní chování zákazníků vybrané společnosti
Katka Formanová