Stres u studentů tlumočení a jak s ním pracovat – Denisa JANKŮ
Denisa JANKŮ
Bachelor's thesis
Stres u studentů tlumočení a jak s ním pracovat
Stress influence on interpreting students and how to cope with it
Anotácia:
Tato bakalářská práce nese název "Stres u studentů tlumočení a jak s ním pracovat". Tato práce se zaměřuje na to, jak studenti tlumočení vnímají stres, přičemž jim budou představeny vybrané techniky práce se stresem a na základě toho studenti ohodnotí, zda jsou tyto techniky pro ně přínosné a zda by ocenili jejich zakomponování do tlumočnických seminářů. Zabývám se i tím, zda by tyto techniky mohly …viacAbstract:
The topic of the theses is "Stress experienced by interpreting students and how to cope with it." The main goal is to find out how interpreting students perceive stress. I am going to introduce to them some techniques that can help them to cope with the stress they are experiencing before and during the interpreting task. The students who participate in the study are going to evaluate the techniques …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Pavlisová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKŮ, Denisa. Stres u studentů tlumočení a jak s ním pracovat. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English for Translators and Interpreters / English for Translators and Interpreters
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie vyrovnávání se pomáhajících pracovníků se smrtí klientů ve vybraných domovech pro seniory
Kristýna Michálková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Vybrané strategie volené základními školami k práci se sociálně znevýhodněnými žáky
Eliška Andělová -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová
Názov
Vložil
Vložené
Práva