Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh – Mgr. et Mgr. Lenka Moťková
Mgr. et Mgr. Lenka Moťková
Master's thesis
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
A Competitive Strategy Project of a Pharmaceutical Company Focused on Placing of a New Product on the Czech Market
Abstract:
Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti …moreAbstract:
The aim of the thesis is to elaborate a proposal of a project of competitive strategy of a selected pharmaceutical company focused on introduction of a new biosimilar product on the Czech market. To elaborate the project it was necessary to determine what the situation is in the area of biological and biosimilar drugs in the Czech Republic. An analysis was made of available data concerning the consumption …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOŤKOVÁ, Lenka. \textit{Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/q91bms/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Moťková, Lenka. Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
Oksana Malona -
Vliv ekonomických faktorů na podnikání v Lucembursku ve finančním sektoru: úvod do PEST analýzy
Šimon Adam Schilla -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová