Mgr. et Mgr. Lenka Moťková

Master's thesis

Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

A Competitive Strategy Project of a Pharmaceutical Company Focused on Placing of a New Product on the Czech Market
Abstract:
Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti …more
Abstract:
The aim of the thesis is to elaborate a proposal of a project of competitive strategy of a selected pharmaceutical company focused on introduction of a new biosimilar product on the Czech market. To elaborate the project it was necessary to determine what the situation is in the area of biological and biosimilar drugs in the Czech Republic. An analysis was made of available data concerning the consumption …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Moťková, Lenka. Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Health Services Management