Anna Vrbová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy Hanibal
marketing communication of the company Hanibal
Abstract:
V posledních letech narůstá obliba outdoorových sportů a tato práce je věnována právě marketingu v této oblasti. Cílem práce bylo prozkoumat a zhodnotit marketingovou komunikaci firmy Hanibal, která prodává outdoorové vybavení do přírody, a navrhnout zlepšení a změny v oblastech, kde má firma rezervy a nedostatky. V práci byly popsány marketingové metody a komunikační nástroje, které firma Hanibal …moreAbstract:
In last years, we can observe rising popularity of outdoor sports and this bachelor´s thesis is dedicated to marketing communication in this field. The purpose of this work is to examine and evaluate marketing communication of the company Hanibal. They sell outdoor equipment. Furthermore, the aim was also to suggest some changes and improvements in the areas, where the company´s weaknesses or deficiencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82974
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Koncepce rozvoje firmy Outdoor Naplno, s.r.o. v rekreační oblasti Olešná
Jiří MATÚŠ -
HODNOCENÍ OUTDOOR TRÉNINKU VE FIRMĚ XY
Jitka ŠEBÍKOVÁ