Adam Folc

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti restaurace Fo3 pub & caffe

Analysis of the customer satisfaction of the company Fo3 pub & caffe
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti vybrané restaurace Fo3 pub & caffe. První část práce je teoretická, ve které je provedena literární rešerše daného tématu. V této části práce jsou sepsány již získané poznatky v oblasti zákaznické spokojenosti, zákaznické loajality či faktorů ovlivňujících zákaznickou spokojenost. Kromě toho jsou v teoretické části charakterizovány metody …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze customer satisfaction of the restaurant Fo3 pub & caffe. First part of the thesis is the theroetical part, which is focused on a literature review of the topic. The theoretical part is mainly focused on the customer satisfaction, customer loyalty or factors with the biggest influence on customer satisfaction. The theoretical part also contains specification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2022
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management