Efektivita digitální komunikace e-shopu – Monika DVOŘÁKOVÁ
Monika DVOŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Efektivita digitální komunikace e-shopu
The Effectiveness of Digital Communication E-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou internetové komunikace e-shopu v oblasti diety jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznámky z oblasti internetové komunikace, detailněji je rozebrána specifikace internetové komunikace jako komunikačního nástroje, jejího postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje parametry …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the efficiency of online communications e-shop as one of the tools of marketing communication. The first part contains theoretical notes from the field of online communication, in more details discussed the specifics of online communication as a communication tool, its position in the communications mix and examine the objectives and target groups. Shows methods of measuring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Monika. Efektivita digitální komunikace e-shopu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Analýza internetové komunikace v prostředí vzdělávacích zařízení
Adam Žingor -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek