Tadeáš Herskovič
Bakalářská práce
Účinnost on-line komunikace
Efficiency of online communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak účinná může být online marketingová komunikace zvolených marketingových nástrojů na věkové generace. Teoretická část práce se zabývájí popsáním teoretických pojmů. Jsou zde charakterizovány pojmy online marketing, marketingové nástroje, sociální sítě a marketing na sociálních sítích a sociální sítě v České republice. Praktická část nejprve charakterizuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out how effective online marketing communication can be for selected marketing tools on age generations. The theoretical part deals with the description of theoretical concepts. It describes the concepts of online marketing, marketing tools, social networks and marketing on social networks and social networks in the Czech Republic. The practical part first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Evaluation of Marketing Communication
Elena Korshunova -
Business Cycle Theory and Marketing
Diana Yermukhanova -
Secrets of Communication
Aristarkh Avdeyev -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec