Tadeáš Herskovič

Bakalářská práce

Účinnost on-line komunikace

Efficiency of online communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak účinná může být online marketingová komunikace zvolených marketingových nástrojů na věkové generace. Teoretická část práce se zabývájí popsáním teoretických pojmů. Jsou zde charakterizovány pojmy online marketing, marketingové nástroje, sociální sítě a marketing na sociálních sítích a sociální sítě v České republice. Praktická část nejprve charakterizuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out how effective online marketing communication can be for selected marketing tools on age generations. The theoretical part deals with the description of theoretical concepts. It describes the concepts of online marketing, marketing tools, social networks and marketing on social networks and social networks in the Czech Republic. The practical part first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81817