Hana Savarová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy v cestovním ruchu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rolí věrnostního program v cestovním ruchu. Je zde uvedena historie věrnostních programů, jak programy vznikají a co by měli přinášet poskytovateli a také zákazníkovi. V jednotlivých kapitolách jsou uvedeny druhy a typy těchto programů, které jsou dostupné na českém trhu. Na základě srovnání věrnostních programů hotelů v Luhačovicích a výsledku dotazníkového šetření mezi …moreAbstract:
Bachelor thesis deals loyality programs in tourism. Listed here is history loyality programs, how they arise and what they should bring provider and customer. In the individual chapters are listed sorts and types of these programs, which are available on the Czech market. Based on comparison of loyality programs hotels in Luhačovice and the results of a questionnaire survey among the guests of hotels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/q9qqd9/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights