Věrnostní programy v cestovním ruchu – Hana Savarová
Hana Savarová
Bakalářská práce
Věrnostní programy v cestovním ruchu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí věrnostního program v cestovním ruchu. Je zde uvedena historie věrnostních programů, jak programy vznikají a co by měli přinášet poskytovateli a také zákazníkovi. V jednotlivých kapitolách jsou uvedeny druhy a typy těchto programů, které jsou dostupné na českém trhu. Na základě srovnání věrnostních programů hotelů v Luhačovicích a výsledku dotazníkového šetření mezi …víceAbstract:
Bachelor thesis deals loyality programs in tourism. Listed here is history loyality programs, how they arise and what they should bring provider and customer. In the individual chapters are listed sorts and types of these programs, which are available on the Czech market. Based on comparison of loyality programs hotels in Luhačovice and the results of a questionnaire survey among the guests of hotels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/q9qqd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva