Bc. Oluwaseun Adekola Fasanya

Master's thesis

Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising

Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Abstract:
Reklama na sociálních sítích je velmi aktuální téma jak v akademické sféře, tak v marketingovém průmyslu. V tomto disertačním výzkumu bude poskytnut empirický rámec, který ukáže, jaké faktory pozitivně ovlivňují míru zapojení publikací značek na Instagramu. Cílem tohoto disertačního výzkumu je porozumět různým faktorům, které ovlivňují angažovanost značek na Instagramu. Digitální marketingové prostředí …more
Abstract:
Advertising on social media is a very hot topic in both academia and the marketing industry. In this dissertation research, an empirical framework will be provided that shows what factors positively influence the engagement rate of brand publications on Instagram. The purpose of this dissertation research is to understand the various factors that influence brand engagement on Instagram. The digital …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Ph.D. Kristina Lenkova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní