Návrh informačného systému pre elektronický obchod v jazyku UML – Bc. Denisa Hybačková
Bc. Denisa Hybačková
Bakalářská práce
Návrh informačného systému pre elektronický obchod v jazyku UML
The E-commerce information system design with UML
Abstract:
This work deals with the drafting of the information system for electronic commerce in UML development environment Application Enterprise Architect. The goal of this work is to design a model of electronic commerce in the programming environment of Enterprise Architect using UML diagrams.Abstract:
Práca sa zaoberá tvorbou návrhu informačného systému pre elektronický obchod v jazyku UML vo vývojovom prostredí aplikácie Enterprise Architect. Cieľom práce je v programovom prostredí Enterprise Architect navrhnúť model elektronického obchodu s využitím určených diagramov UML.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ty4n5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Oponent: Ing. Bohuslav Martiško, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Blockchain technology in the enterprise environment
Ondrej Mulár -
Postupy analýzy informačného systému s využitím UML
Danica Viceníková Poláková -
Aplikácia marketingového mixu pre elektronický obchod s potravinami
Miroslava Kenderešová -
Aplikácia marketingového mixu pre elektronický obchod s potravinami
Miroslava Kenderešová -
Porovnanie open source platforiem pre realizáciu elektronického obchodu.
Zdenko Doležal -
Elektronický obchod v Nette
Michal Okosy -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm