Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením. – Libor OHAŇKA
Libor OHAŇKA
Master's thesis
Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením.
Paranting style and development of a child with an intellectual disability.
Anotácia:
Názvem této práce je Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením. V této práci se snažím analyzovat vliv rodinné výchovy, rodinného zázemí a vliv školy rodinného typu na rozvoj dítěte s mentálním postižením. Mám to v plánu udělat za pomoci konkrétní soukromé speciální škole pro žáky s více vadami. I když je to škola pro žáky s více vadami, všichni žáci této školy mají určitý stupeň mentálního …viacAbstract:
The title of this thesis is Family education and development of a child with intellectual disabilities. In this thesis, I try to analyze the influence of family education, family background and the influence of family-type school on the development of a child with mental disabilities. I plan to do it with the help of a specific private special school for students with combined disabilities. Although …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OHAŇKA, Libor. Rodinná výchova a rozvoj dítěte s mentálním postižením.. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení
Věnka VAŘEKOVÁ -
Vliv komunikačního systému na kvalitu života jedince s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Pamela Platková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Přestup žáků s lehkým mentálním postižením z běžné základní školy do školy speciální
Nikola Váňová -
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Iva Ševčíková -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Mladý člověk s mentálním postižením na přechodu ze základní školy speciální do tranzitního programu
Jana Slavíčková -
Úroveň svalových a posturálních funkcí žáků s mentálním postižením Základní školy speciální v Plzni
Marie ČECHOVÁ