Tereza Šilberská

Diplomová práce

Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint

The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Radek Puda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49262

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod