Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint – Tereza Šilberská
Tereza Šilberská
Diplomová práce
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Radek Puda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje v lékárenství
Veronika Babicová Petláková -
Marketingová komunikace v lékárenství
Jana Bendová -
Využití sociálních sítí v lékárenství
Thuy Linh Nguyen -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan