Lucie Rendlová
Diplomová práce
Employer branding
Employer branding
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení employer brandingu a angažovanosti zaměstnanců ve firmě Slevomat.cz, s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy, popisuje nástroje a vlivy employer brandingu a angažovanosti na firmu. Cílem praktické části je ukázat tyto souvislosti na příkladu konkrétní firmy. K výzkumu bylo použito dotazníkové šetření ve firmě Slevomat.cz, s.r.o. Výsledkem dotazníkového šetření …víceAbstract:
Main purpose of the master’s thesis is the evaluation of employer branding and employee engagement in Slevomat.cz, s.r.o. company. The theoretical part defines the basic concepts, describes the tools and effects of employer branding and engagement in the company. The aim of the practical part is to show these connections on a specific company. A questionnaire survey was used for the research in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2021
- Vedoucí: Kateřina Legnerová
- Oponent: Daniela Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Employer Branding
Barbara Babejová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná