Lucie Rendlová

Diplomová práce

Employer branding

Employer branding
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení employer brandingu a angažovanosti zaměstnanců ve firmě Slevomat.cz, s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy, popisuje nástroje a vlivy employer brandingu a angažovanosti na firmu. Cílem praktické části je ukázat tyto souvislosti na příkladu konkrétní firmy. K výzkumu bylo použito dotazníkové šetření ve firmě Slevomat.cz, s.r.o. Výsledkem dotazníkového šetření …více
Abstract:
Main purpose of the master’s thesis is the evaluation of employer branding and employee engagement in Slevomat.cz, s.r.o. company. The theoretical part defines the basic concepts, describes the tools and effects of employer branding and engagement in the company. The aim of the practical part is to show these connections on a specific company. A questionnaire survey was used for the research in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2021
  • Vedoucí: Kateřina Legnerová
  • Oponent: Daniela Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84868