Patrícia Adamčiková

Master's thesis

Využitie spoločenskej zodpovednosti v marketingu

Využitie spoločenskej zodpovednosti firiem v marketingu
Abstract:
Předmětem diplomové práce je dokázat možnou korelaci, neboli vzájemnou souvislost mezi veřejně prospěšnou činností firmy a kupním rozhodováním zákazníků, jako i potenciál společenské odpovědnosti, či firemní filantropie v marketingu. Součástí práce jsou nejrelevantnější poznatky ze studovaných oblastí marketingu, společenské odpovědnosti, psychologie marketingu a emocí v reklamě, jako i tvorby brandu …more
Abstract:
This master's thesis aims to prove the possible relationship between corporate social responsibility and decision making of buyers as well as the potential of CSR and business philanthropy in marketing. The thesis contains the most relevant findings from the areas of marketing, social responsibility, psychology of marketing and emotions in advertising as well as brand creation. The practical part deals …more
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je dokázať možnú koreláciu, či vzájomnú súvislosť medzi verejne prospešnou činnosťou firmy a kúpnym rozhodovaním zákazníkov, ako aj potenciál spoločenskej zodpovednosti, či firemnej filantropie v marketingu. Súčasťou práce sú najrelevantnejšie poznatky zo študovaných oblastí marketingu, spoločenskej zodpovednosti, psychológie marketingu a emócií v reklame, ako aj tvorby brandu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Stanislava Dzoganová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44408