Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima – Bc. Hana Vlčková
Bc. Hana Vlčková
Bakalářská práce
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Use of on-line marketing in dance studio Fatima
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout doporučení pro její případné zlepšení. V teoretické části bude definována online marketingová komunikace a její nástroje spolu s uvedením a vysvětlením pojmů jako je konverze, Google Analytics, PPC reklamy, AdWords, Sklik a jiné spadající do této oblasti. V praktické části bude představení firmy a zhodnocení …víceAbstract:
The expected bachelor's thesis is to evaluate online marketing communication at a selected company and propose recommendations for its possible improvement. The theoretical parts will define online marketing communication and its tools, along with an explanation of concepts such as conversion, Google Analytics, PPC advertising, AdWords, Sklik and others falling into this area. The practical part will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/s8aeu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová
- Oponent: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka