Bc. Hana Vlčková

Bakalářská práce

Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima

Use of on-line marketing in dance studio Fatima
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout doporučení pro její případné zlepšení. V teoretické části bude definována online marketingová komunikace a její nástroje spolu s uvedením a vysvětlením pojmů jako je konverze, Google Analytics, PPC reklamy, AdWords, Sklik a jiné spadající do této oblasti. V praktické části bude představení firmy a zhodnocení …více
Abstract:
The expected bachelor's thesis is to evaluate online marketing communication at a selected company and propose recommendations for its possible improvement. The theoretical parts will define online marketing communication and its tools, along with an explanation of concepts such as conversion, Google Analytics, PPC advertising, AdWords, Sklik and others falling into this area. The practical part will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/s8aeu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management