Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima – Bc. Hana Vlčková
Bc. Hana Vlčková
Bachelor's thesis
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Use of on-line marketing in dance studio Fatima
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout doporučení pro její případné zlepšení. V teoretické části bude definována online marketingová komunikace a její nástroje spolu s uvedením a vysvětlením pojmů jako je konverze, Google Analytics, PPC reklamy, AdWords, Sklik a jiné spadající do této oblasti. V praktické části bude představení firmy a zhodnocení …moreAbstract:
The expected bachelor's thesis is to evaluate online marketing communication at a selected company and propose recommendations for its possible improvement. The theoretical parts will define online marketing communication and its tools, along with an explanation of concepts such as conversion, Google Analytics, PPC advertising, AdWords, Sklik and others falling into this area. The practical part will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/s8aeu/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová
- Reader: Ing. Veronika Braciníková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLČKOVÁ, Hana. \textit{Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qaoxb1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka