Marketingová komunikace vybrané organizace – Bc. Veronika Skorokhod
Bc. Veronika Skorokhod
Master's thesis
Marketingová komunikace vybrané organizace
Marketing communication of a selected company
Anotácia:
Účelem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Jatta Studio a následná formulace návrhů na zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na význam marketingu a marketingového mixu v oblasti designu, který je pro tuto práci klíčový. Popisuje všechny základní prvky marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Další náplní práce je popsat vybranou společnost a vyhodnotit …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Jatta Studio and the subsequent formulation of proposals for improvement. The theoretical part focuses on the importance of marketing and the marketing mix in the field of design, which is crucical to this work. It describes all the basic elements of marketing communication and the marketing communication mix. Another task of the work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/uxns8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedúci: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Palová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová