Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing – Aneta Tomanová
Aneta Tomanová
Bakalářská práce
Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing
Optimization of Online Communication of a Company Focused on Operational Leasing
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá optimalizáciou online marketingovej komunikácie vybranej leasingovej spoločnosti. Hlavným cieľom je zhotovenie online kampaní za účelom zvýšenia dosiahnutých konverzií na webe podniku. V teoretickej časti je čitateľ oboznámený so základnými pojmami týkajúcich sa online marketingu, ale aj so súčasnou situáciou operatívneho leasingu na českom trhu. Na základe teoretických …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the optimization of online marketing communication of a chosen leasing company. The main goal is to create online campaigns in order to increase the achieved conversions on the company's website. In the theoretical part, the reader is acquainted with the basic terms related to online marketing, but also with the current situation of operative leasing in the Czech market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANOVÁ, Aneta. \textit{Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qax5o7/.
Jak správně citovat práci
Tomanová, Aneta. Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny
Aneta Tomanová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová