Aneta Tomanová

Bachelor's thesis

Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing

Optimization of Online Communication of a Company Focused on Operational Leasing
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá optimalizáciou online marketingovej komunikácie vybranej leasingovej spoločnosti. Hlavným cieľom je zhotovenie online kampaní za účelom zvýšenia dosiahnutých konverzií na webe podniku. V teoretickej časti je čitateľ oboznámený so základnými pojmami týkajúcich sa online marketingu, ale aj so súčasnou situáciou operatívneho leasingu na českom trhu. Na základe teoretických …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the optimization of online marketing communication of a chosen leasing company. The main goal is to create online campaigns in order to increase the achieved conversions on the company's website. In the theoretical part, the reader is acquainted with the basic terms related to online marketing, but also with the current situation of operative leasing in the Czech market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomanová, Aneta. Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications