Denisa Majerová

Bachelor's thesis

Povědomí o značce

Brand Awareness Foodrep
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá o povědomí o značce Foodrep na daném trhu. Bakalářská práce bude zaměřena na to, jak lidé z oblasti terarijního chovu, mají povědomí o značce Foodrep. Součástí praktické části je i zhodnocení současného marketingu a v návrhové části bude řešen celkový rebranding firmy. Zde budou návrhy na novou marketingovou komunikaci a propagaci vedoucík zvyšování povědomí o značce.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the awareness of the Foodrep brand on the given market. The bachelor thesis will be focused on how the people from the field of terrarium breeding are aware of the brand Foodrep. Part of the practical part is an evaluation of the current marketing and in the design part will be solved the overall rebranding of the company. Here are suggestions for new marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Jiří Urbánek, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.