Bc. Ivana Seidlová
Master's thesis
Marketingová strategie značky ETA
Marketing strategy of ETA brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií, strategickými cíli a analýzami, které jsou nezbytné pro rozhodování firmy při jejím budoucím vývoji. Mezi ně nezbytně patří jasné vymezení firemní vize, mise, firemní komunikace a strategie v souvislosti s úspěchem firmy ve stávajícím tržním prostředí a jejím budoucím úspěchu v dlouhodobém horizontu. Práce charakterizuje analytické metody …moreAbstract:
The thesis deals with marketing and communication strategies, strategic objectives and analyses that are necessary for the decision-making of the company in its future development. Between them, necessarily include the clear definition of the corporate vision, mission, corporate communication and strategy in relation to the success of the company in the current market environment and its future success …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/igl6n/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková