Bc. Ivana Seidlová

Master's thesis

Marketingová strategie značky ETA

Marketing strategy of ETA brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií, strategickými cíli a analýzami, které jsou nezbytné pro rozhodování firmy při jejím budoucím vývoji. Mezi ně nezbytně patří jasné vymezení firemní vize, mise, firemní komunikace a strategie v souvislosti s úspěchem firmy ve stávajícím tržním prostředí a jejím budoucím úspěchu v dlouhodobém horizontu. Práce charakterizuje analytické metody …more
Abstract:
The thesis deals with marketing and communication strategies, strategic objectives and analyses that are necessary for the decision-making of the company in its future development. Between them, necessarily include the clear definition of the corporate vision, mission, corporate communication and strategy in relation to the success of the company in the current market environment and its future success …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní