Bc. Dagmar Čábelková

Bachelor's thesis

Péče o vztahy se zákazníky

Customer Care Service
Abstract:
Péče o vztahy se zákazníky je v dnešní době velmi důležitou součástí všech firem. Velký význam má zejména ve finančních institucích, které nabízejí obdobné produkty a od konkurence je možné se odlišit pouze nabídkou dostatečných služeb a poskytováním kvalitní péče o zákazníky. Cílem bakalářské práce je popsat způsoby péče o vztahy se zákazníky se zaměřením na finanční instituce a zhodnotit spokojenost …more
Abstract:
Customer care service is nowadays an essential aspect in all companies. It is highly important mainly in financial institutions, which offer similar products and can only differentiate from their competitors by providing high level services and quality customer care. The objective of this bachelor’s thesis is to describe various methods of customer care service, while focusing on financial institutions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Radka Olejárová
  • Reader: Ing. PhDr. Viktor Červený

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management