Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje – Aneta Martincová
Aneta Martincová
Bachelor's thesis
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Use of guerrilla marketing in the promotion of the South Moravian Region
Abstract:
Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení …moreAbstract:
The bachelor thesis will focus on the possibility of using guerilla marketing in connection with communication with tourists and a visit to the South Moravian Region. The research part will determine the current situation in this area and the impact of guerrilla marketing and other communication tools for visit to the destination. Data will be obtained through a questionnaire survey and in-depth interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTINCOVÁ, Aneta. \textit{Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qbo02w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Effect of calving season and parity of lactation on milk production in Holstein cattle at the farm in South Moravian region
Olagoke Omoniyi Falade -
Soil enzyme activities and microbial communities as bio indicators for soil recovery, health and quality in forest ecosystem in south Moravian region of the Czech Republic
Hanadi Abd Alrahman Ali Ananbeh -
The International Cooperatin of the South Moravian Region
Michaela Šimková -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Lenka Viltová