Aneta Martincová

Bachelor's thesis

Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje

Use of guerrilla marketing in the promotion of the South Moravian Region
Abstract:
Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení …more
Abstract:
The bachelor thesis will focus on the possibility of using guerilla marketing in connection with communication with tourists and a visit to the South Moravian Region. The research part will determine the current situation in this area and the impact of guerrilla marketing and other communication tools for visit to the destination. Data will be obtained through a questionnaire survey and in-depth interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta