Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje – Aneta Martincová
Aneta Martincová
Bachelor's thesis
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Use of guerrilla marketing in the promotion of the South Moravian Region
Anotácia:
Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení …viacAbstract:
The bachelor thesis will focus on the possibility of using guerilla marketing in connection with communication with tourists and a visit to the South Moravian Region. The research part will determine the current situation in this area and the impact of guerrilla marketing and other communication tools for visit to the destination. Data will be obtained through a questionnaire survey and in-depth interviews …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Effect of calving season and parity of lactation on milk production in Holstein cattle at the farm in South Moravian region
Olagoke Omoniyi Falade -
Soil enzyme activities and microbial communities as bio indicators for soil recovery, health and quality in forest ecosystem in south Moravian region of the Czech Republic
Hanadi Abd Alrahman Ali Ananbeh -
The International Cooperatin of the South Moravian Region
Michaela Šimková -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Lenka Viltová