Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů – Bc. Michaela Havířová
Bc. Michaela Havířová
Bakalářská práce
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
The influence of impaired communication skills on school results and also on the status of a pupil in the class group at primary school from the perspective of teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá narušenou komunikační schopností u žáků na prvním stupni ZŠ. Cílem práce bylo odhalit vliv tohoto narušení na školní úspěšnost a také na postavení žáka v kolektivu třídy z pohledu pedagogů. V teoretické části byla vymezena specifika mladšího školního věku a vzdělávání na prvním stupni základní školy. Dále byla definována školní zralost, připravenost a školní úspěšnost. Druhá …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with impaired communication ability of pupils at the first stage of primary school. The aim of the thesis was to uncover the influence of this impairing on the school success and also on the status of the pupil in the class group from the teachers` point of view. In the theoretical part there were defined particularities of younger school age and education at the first stage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tenbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVÍŘOVÁ, Michaela. \textit{Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qbw8xe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu
Kateřina Jurčiková -
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
Barbora Hrabcová -
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
Pavla LUDVÍKOVÁ -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji
Kristýna VELIČKOVÁ -
Vnímání zařazení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy jím samotným a jeho spolužáky na druhém stupni v ZŠ Buštěhrad
Veronika Křípalová -
Působení vnímané ekonomické situace v rodině na sebepojetí žáka v kolektivu
Markéta Vidová -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová