Budování globální značky produktu pomocí IMK – Bc. Kristína Kupcová
Bc. Kristína Kupcová
Master's thesis
Budování globální značky produktu pomocí IMK
Building of global market brand using by IMC / integrated marketing communication
Abstract:
The main focus of this thesis is to create the preconditions for an increasing the success of product and process a strategic marketing innovation of Mladá fronta Ltd. and its (un) successful division called Medical Services as an international brand. The first sub-goal of this thesis is to analyze the current medical Cezch market where the brand was created, clarifying and resolving the conflict which …viacAbstract:
Hlavným zámerom diplomovej práce je vytvorenie predpokladov pre zvýšenie úspešnosti produktu a spracovanie strategickej marketigovej inovácie spoločnosti Mladá fronta a.s. a jej (ne)úspešnej divízie Medical Services ako medzinárodnej značky. Prvým dieľčím cieľom práce je analýza súčasného medicínskeho trhu v českom prostredí, kde značka vzniká, objasnenie a vyriešenie rozporu, ktorý nastáva hneď na …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y43is/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj attachementové vazby a vztahů a nástroje používané pro podpoření rozvoje vtahů v pěstounských rodinách
Kristýna Študlarová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Rozvoj sociálních vztahů v tanečním kolektivu metodami dramatické výchovy
Lenka Michálková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová