Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace – Bc. Jan Stawarczyk
Bc. Jan Stawarczyk
Diplomová práce
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Optimization of website business performance
Anotace:
Práce se zabývá optimalizací rozsáhlé webové prezentace společnosti Polarion Software po vizuální, obsahové, navigační a funkcionální stránce. Po implementaci dílčích optimalizací by mělo dojít k exaktně měřitelnému zvýšení obchodní výkonnosti celé prezentace. Teoreticko-metodologická část popisuje vývoj trendů a dostupné technologie na dnešním trhu. Aplikační část je zaměřena na popis pokročilé implementace …víceAbstract:
This thesis deals with optimization of the large-scale website of Polarion Software from the visual, content, navigation and functional points of view. There should be a definite measurable increase in business performance of the entire website presentation after the implementation of partial optimizations. The theoretical and methodological sections describe the development of trends and available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wvrw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: RNDr. Helena Palovská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroj pro analýzu a budování zpětných odkazů
Tomáš Pasičnyk -
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
Ondřej Kuděla -
Analýza a architektura aplikace Žádost o důchod online
Marek Zatloukal -
Návrh a tvorba online komunikační skupiny pro peer terapii
Jiří Šrytr -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová