Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem – Bc. Monika Indráková
Bc. Monika Indráková
Diplomová práce
Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Project of Expanding Barbo Products into Foreign Markets via New Online Platforms
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project of expanding Barbo products into foreign markets via new online platforms. First, the theoretical basis of e-commerce, international marketing and consumer behaviour was defined. In the practical part, the EU market was investigated using the situation analysis PEST and the evaluation of a survey about online marketplace shopping behaviour. After …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
INDRÁKOVÁ, Monika. \textit{Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qcfz2s/.
Jak správně citovat práci
Indráková, Monika. Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online prodej osobních automobilů v Evropské unii
Jakub Mrzena -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Transpozice směrnice o některých aspektech smluv o prodeji zboží do českého občanského práva
Vítek Piskač -
Transpozice směrnice o některých aspektech smluv o prodeji zboží do českého občanského práva
Daniel Martínez Puche -
Význam značky pro prodej potravin vybrané skupině spotřebitelů
Dominik Pech