Bc. Veronika VOKURKOVÁ

Diplomová práce

Branding tichých vín v České republice

Branding of wines in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na zhodnocení brandingových aktivit v sektoru tichých vín v České republice. V první kapitole je obecně popsána marketingová komunikace a marketingový mix. Další kapitola představuje klíčovou problematiku brandingu včetně loga, příběhu značky, hodnoty značky, autenticity, image či životního cyklu značky. Třetí a následně i čtvrtá kapitola nahlíží do současné situace …více
Abstract:
This Diploma thesis is focused on an evaluation of branding activities in a wine industry in the Czech Republic. The first chapter describes marketing communication together with marketing mix in a general point of view. Next chapter introduces the key topic of branding including logo, brand story, brand value, image, brand autenticity and brand life cycle. The third and fourth chapter show the insight …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOKURKOVÁ, Veronika. Branding tichých vín v České republice. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/