Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur – Ing. Anna Havelková
Ing. Anna Havelková
Diplomová práce
Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur
Promotion as part of the marketing mix of wedding agencies
Anotace:
Předmětem diplomové práce je přiblížit problematiku povědomí široké veřejnosti o svatebních agenturách a poukázat na možnosti a nedostatky jejich propagace. Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní účinnost propagace svatebních agentur a následné doporučení návrhů na změny. V první části jsou vysvětlené teoretické pojmy svatba, marketing, marketingový a komunikační mix. V druhé části jsou teoretické …víceAbstract:
The subject of the thesis is to bring the issue of awareness of general public about the wedding agencies and point out the possibilities and shortcomings of their promotion. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of current promotion and subsequent recommendations of proposals for changes. In the first part are explained the theoretical terms: wedding, marketing, marketing and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9035/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVELKOVÁ, Anna. \textit{Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/qcsui7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu
Kateřina Fikrová -
Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu
Kateřina Kurková -
Návrh marketingového plánu pro začínající svatební agenturu
Lucie Pabiánová -
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Magdalena Bartošová -
Podnikatelský záměr – svatební agentura
Lucie Dvořáková -
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
Tereza Nováková -
Návrh marketingového plánu pro svatební agenturu
Michaela Martinů