Ing. Anna Havelková

Diplomová práce

Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur

Promotion as part of the marketing mix of wedding agencies
Anotace:
Předmětem diplomové práce je přiblížit problematiku povědomí široké veřejnosti o svatebních agenturách a poukázat na možnosti a nedostatky jejich propagace. Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní účinnost propagace svatebních agentur a následné doporučení návrhů na změny. V první části jsou vysvětlené teoretické pojmy svatba, marketing, marketingový a komunikační mix. V druhé části jsou teoretické …více
Abstract:
The subject of the thesis is to bring the issue of awareness of general public about the wedding agencies and point out the possibilities and shortcomings of their promotion. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of current promotion and subsequent recommendations of proposals for changes. In the first part are explained the theoretical terms: wedding, marketing, marketing and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace