Firemní rebranding s důrazem na interní komunikaci – Bc. Nikola Barchánková
Bc. Nikola Barchánková
Diplomová práce
Firemní rebranding s důrazem na interní komunikaci
Corporate rebranding with emphasis on internal communication
Anotace:
Tato diplomová práce řeší proces změny značky neboli rebranding v oblasti komunikace směrem k zaměstnancům vybrané společnosti. Cílem bylo zhodnotit proces rebrandingu v dané společnosti a navrhnout vhodné postupy pro strategii a komunikaci. Analýza dat probíhala na základě pozorování autora při účasti na projektu, dotazníkovým šetřením, kde respondenty byli přímo zaměstnanci konkrétní společnosti …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the process of brand change or rebranding in the field of communication towards employees of a selected company. The aim was to evaluate the rebranding process in the company and to design appropriate procedures for strategy and communication. The data analysis was based on the author's observations when participating in the project, a questionnaire survey, where the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Management lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Stanislava Stratilová -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim -
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
Nikola MALISZEWSKÁ -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Jan Seethaler -
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Barbora Musilová -
Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu
Zdeněk Štrojsa -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Peter Zvolský