Bc. Nikola Barchánková

Diplomová práce

Firemní rebranding s důrazem na interní komunikaci

Corporate rebranding with emphasis on internal communication
Anotace:
Tato diplomová práce řeší proces změny značky neboli rebranding v oblasti komunikace směrem k zaměstnancům vybrané společnosti. Cílem bylo zhodnotit proces rebrandingu v dané společnosti a navrhnout vhodné postupy pro strategii a komunikaci. Analýza dat probíhala na základě pozorování autora při účasti na projektu, dotazníkovým šetřením, kde respondenty byli přímo zaměstnanci konkrétní společnosti …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the process of brand change or rebranding in the field of communication towards employees of a selected company. The aim was to evaluate the rebranding process in the company and to design appropriate procedures for strategy and communication. The data analysis was based on the author's observations when participating in the project, a questionnaire survey, where the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
  • Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Management / Management lidských zdrojů