Bc. Nikola Kameníková

Master's thesis

Event marketing vybraného obchodního centra

Event Marketing of a Selected Shopping Centre
Abstract:
Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho …more
Abstract:
The aim of the thesis is to explain the problematics of an event marketing and its connection with shopping centres. First part of the thesis is devoted to the term of the event marketing and its relationship to shopping centres. It is also devoted to the practical terminology and at the same time it states methods and goals of the thesis. Practical part focuses on a describtion of the shopping centre …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kameníková, Nikola. Event marketing vybraného obchodního centra. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe