Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy – Bc. Petr Suda
Bc. Petr Suda
Master's thesis
Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy
Customers as The Basis of Company Success
Anotácia:
Abstrakt Diplomovou práci „Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy“ tvoří dvě části: teoretická a praktická část. Práce je zaměřena na zákazníky/ odběratele, kterým naše společnost dodává na mezipodnikovém trhu B2B sortiment bílé techniky (velké volně stojící a vestavné domácí spotřebiče) pod značkou Candy, dovážené výhradně společností Candy ČR s. r. o. V teoretické části je uvedena struktura …viacAbstract:
Abstract My thesis called “Customers as The Basis of Company Success” is divided into two parts: a theoretical and a practical part. It focuses on customers/ clients who our company supplies with white goods produced by brand Candy on the interfirm market B2B (big free standing and built in household appliances). The Candy white goods are imported solely by Candy company ČR Ltd. The theoretical part …viacKľúčové slová
Klíčová slova Řízení vztahů se zákazníky tržní vztah mezi firmou a koncovými zákazníky obchodní vztahy mezi společnostmi obchodní prostředník obchodní zprostředkovatel maloobchod velkoobchod umístění produktu na určité místo zpětná vazba strategie tlaku strategie tahu volně stojící spotřebiče vestavné spotřebiče mezera na trhu Keywords CRM – Customer Relationship Management B2C – Business-to-Client B2B – Business-to-Business middleman intermediary retailing wholesaling positioning feedback Push Strategy Pull Strategy free standing appliances built-in appliances niche
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m2w7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Mezera na trhu: zdravá výživa
Eva Chlivényiová -
Odhalení příležitostí na trhu a zahájení podnikání
Renata ŠULDOVÁ -
Rasová diskriminace na trhu práce ve vybraných zemích
Sandra Čevorová -
Metody měření diskriminace na trhu práce
Kateřina Moravcová -
Postavení žen na trhu práce v ČR
Anna Skopalíková -
Zhodnocení efektivnosti dohledu na českém finančním trhu od r. 2006
Václav Mesaroš -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal