Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu – Eva JANUŠOVÁ
Eva JANUŠOVÁ
Bakalářská práce
Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu
Integrated Communication Plan for Business in the Internet
Abstract:
The bachelor thesis deals with a creation of a portfolio of web pages and its successful promotion in the Internet. The main goal is to create an integrated communication plan leading to a higher web pages? visit rate and a higher profit. The theoretical part deals with terms related to the Internet, focuses on internet marketing and web pages? optimization for Internet search engines. An important …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou portfolia webových stránek a jeho úspěšným prosaze-ním se na Internetu. Jejím hlavním cílem je vytvořit podrobný integrovaný komunikační plán, podle kterého se bude vyvíjet další činnost směřující k vyšší návštěvnosti a zisku. Teoretická část vymezuje pojmy související s Internetem, internetovým marketingem a optimalizací webových stránek pro internetové vyhledávače …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21607
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANUŠOVÁ, Eva. Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán fitness studia Vibrogym
Veronika Hrabálková -
Návrh komunikační kampaně
Kristýna Böhmová -
Návrh komunikační kampaně
Klára Halamíčková -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová