Daniel Patera
Master's thesis
Domácí úkoly v českém jazyce na 1. stupni ZŠ
Homework in Czech Language at Primary School
Abstract:
Předkládaná teoreticko-empirická diplomová práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů v českém jazyce na prvním stupni základní školy. Cílem teoretické části je sumarizovat poznatky o domácí přípravě a domácích úkolech a také popsat oblast českého jazyka v primárním vzdělávání. Cílem empirické části je zjistit, jak jsou vnímány domácí úkoly z českého jazyka učiteli a žáky na prvním stupni základní …moreAbstract:
This theoretical-empirical thesis focuses on the issue of homework in Czech language at the first level of primary school. The aim of the theoretical part is to summarize the knowledge about home preparation and homework and also to describe the field of Czech language in primary education. The aim of the empirical part is to find out how homework in Czech language is perceived by teachers and pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Patera, Daniel. Domácí úkoly v českém jazyce na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Cíle výuky společenskovědních předmětů v České republice, Spojeném Království a USA
Denisa CIFERSKÁ -
Podpora výuky českého jazyka u žáků cizinců v českých základních školách
Hana Taláčková -
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho podpora ve výuce českého jazyka
Kamila Macková -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Domácí úkoly a domácí příprava žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna Zemanová -
Domácí úkoly a domácí příprava žáků se specifickou poruchou učení
Kateřina HOLZMANNOVÁ