Bc. Gabriela Budilová
Master's thesis
Etika a reklama
Ethics and Advertising
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku etiky v reklamě, zejména v oblasti guerilla marketingu. Teoreticko-metodologická část definuje pojem reklama, kde je jeho místo v marketingu, pojem guerilla marketing a jeho vztah k etice, právní regulaci a samoregulaci reklamy, kterou doplňují příklady sdělení označených za zakázaná nebo neetická. Aplikační část se zabývá vlastním výzkumem. Cílem práce je …viacAbstract:
The thesis is focused on ethics in advertising, especially in guerilla marketing. The theoretical and methodological section defines the term of advertising, where is its place in marketing, the term of guerilla marketing and its relation to ethics, legal regulation and self-regulation supplemented by examples of advertisements identified as illegal or unethical. The application section addresses the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tg1rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy
Kateřina Šulcová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová