Jana Mahelová

Bakalářská práce

Jazyk reklamních sloganů

Language of Catchwords
Anotace:
Tato práce se zabývá jazykem reklamních sloganů s ohledem na jeho klíčovou persvazivní funkci. Reflektuje jazykové prostředky, které se v současných českých reklamních sloganech uplatňují v souvislosti se strategií softsell advertising, zejména prostředky uměleckého funkčního stylu a jazykový humor, dále také prolínaní prvků spisovných a nespisovných. Cílem práce je popsat základní formální vlastnosti …více
Abstract:
This work deals with the language of catchwords with respect to its very key role of persuasion. It reflects instruments of languange which, in certain catchwords, are adopted as a base for a softsell advertising staregy. Those instruments are mainly an art functional style and a language humor and also a diffusion of literary and non-literary language. The main aim of this work is to describe a basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2008

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.