Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie – Bc. Yelena Suslova
Bc. Yelena Suslova
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
The Marketing communication mix of the selected company - project (analytical) studies
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku – nového kosmetického salonu (start-up). Teoretickými východisky práce jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu s ohledem na specifika podniku (odvětví módního průmyslu, kadeřnické a kosmetické služby, jejichž zvláštnosti jsou popsány v samostatných kapitolách). Na základě těchto teoretických východisek je následně …moreAbstract:
The subject of this thesis is the marketing communication mix of selected enterprise – a new beauty salon (start-up). Theoretical resources are the concepts of marketing and communications mix with regard to the specifics of the company (the fashion sector, hairdressing and beauty services whose peculiarities are described in separate chapters). On the basis of these theoretical backgrounds is subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x69nw/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUSLOVA, Yelena. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qfglav/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova