Bc. Yelena Suslova

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie

The Marketing communication mix of the selected company - project (analytical) studies
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku – nového kosmetického salonu (start-up). Teoretickými východisky práce jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu s ohledem na specifika podniku (odvětví módního průmyslu, kadeřnické a kosmetické služby, jejichž zvláštnosti jsou popsány v samostatných kapitolách). Na základě těchto teoretických východisek je následně …více
Abstract:
The subject of this thesis is the marketing communication mix of selected enterprise – a new beauty salon (start-up). Theoretical resources are the concepts of marketing and communications mix with regard to the specifics of the company (the fashion sector, hairdressing and beauty services whose peculiarities are described in separate chapters). On the basis of these theoretical backgrounds is subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní