Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie – Bc. Yelena Suslova
Bc. Yelena Suslova
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
The Marketing communication mix of the selected company - project (analytical) studies
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku – nového kosmetického salonu (start-up). Teoretickými východisky práce jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu s ohledem na specifika podniku (odvětví módního průmyslu, kadeřnické a kosmetické služby, jejichž zvláštnosti jsou popsány v samostatných kapitolách). Na základě těchto teoretických východisek je následně …víceAbstract:
The subject of this thesis is the marketing communication mix of selected enterprise – a new beauty salon (start-up). Theoretical resources are the concepts of marketing and communications mix with regard to the specifics of the company (the fashion sector, hairdressing and beauty services whose peculiarities are described in separate chapters). On the basis of these theoretical backgrounds is subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x69nw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova