Ulyana Stakharyuk

Diplomová práce

Vybrané problémy kvantitativního výzkumu trhu a jejich srovnání (Německo-Česko)

Selected problems of quantitative market research with a focus on an online concept test in Czech Republic and Germany and comparison of it’s the results
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována výzkumu trhu se zaměřením na online metodu. Popisuje náležitosti dotazníku analyzuje výhody a nevýhody této moderní metody. V práci je aplikován online konceptový test lotyšské kosmetické řady MÁDARA v ČR a Německu, je provedená podrobná analýza a srovnání výsledků testu, také navržen koncept s největším potenciálem. Analyzuje se vnímaní kosmetické řady MÁDARA a zájmů …více
Abstract:
The thesis approaches market research with a focus on the online method. It details the online survey method and highlights its advantages and disadvantages.In the thesis an online concept test is applied for a Latvian cosmetic MÁDARA which runs in Germany and Czech Republic. The survey results are analyzed thus giving the concept with the greatest potential. It interprets the perception of cosmetic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedoucí: Hilda Bártová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23879