Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO – Mgr. Katarína Hudecová
Mgr. Katarína Hudecová
Master's thesis
Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO
Situation analysis and communication strategy design for PersonalPRO service
Abstract:
Diploma thesis aims to provide functional communication strategy for application PersonalPRO, online diagnostics of IT skills. Thesis consists of theoretical part, where the basic terms connected to marketing communication and communication strategy are explained. Analytical part by means of situation analysis defines the actual position of PersonalPRO within the market and identifies aim groups who …moreAbstract:
Diplomová práca má za cieľ návrh funkčnej komunikačnej stratégie pre aplikáciu PersonalPRO, online diagnostiku odborných IT znalostí. Práca pozostáva z teoretickej časti, kde sú objasnené základné pojmy spojené s marketingovou komunikáciou a komunikačnou stratégiou. V analytickej časti je prostredníctvom situačnej analýzy definovaná pozícia služby PersonalPRO na trhu a identifikované cieľové skupiny …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t2a68/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Reader: RNDr. Pavel Hajn
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Eva Pitříková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Miroslav Nečas -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen
Martina MATĚJKOVÁ