Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura – Jan Havel
Jan Havel
Bakalářská práce
Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura
Methods of Improving Quality of Services Provided by Hotel Matura
Anotace:
HAVEL, Jan. Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. Celkový počet stran 51. Bakalářská práce se zabývá problematikou poskytování služeb v oblasti hotelnictví. V teoretické části jsou shrnuty a blíže specifikovány poznatky ze studia odborné literatury. Jedná se zejména o nástroje, které je možné využít při uplatňování jednotlivých …víceAbstract:
The Bachelor thesis discusses the issue of service provision in the hotel industry. The theoretical part summarises and specifies findings gained from the study of technical literature. It debates especially those instruments that may be used when applying individual methods of improving the quality of provided services. The findings are applied in the practical part of the thesis, which evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8548/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Jan Egner
- Oponent: Ing. Pavla Burešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVEL, Jan. \textit{Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfu4qf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Simona Koblihová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová