Jan Havel

Bachelor's thesis

Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura

Methods of Improving Quality of Services Provided by Hotel Matura
Abstract:
HAVEL, Jan. Metody zvyšování kvality služeb poskytovaných hotelem Matura. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. Celkový počet stran 51. Bakalářská práce se zabývá problematikou poskytování služeb v oblasti hotelnictví. V teoretické části jsou shrnuty a blíže specifikovány poznatky ze studia odborné literatury. Jedná se zejména o nástroje, které je možné využít při uplatňování jednotlivých …more
Abstract:
The Bachelor thesis discusses the issue of service provision in the hotel industry. The theoretical part summarises and specifies findings gained from the study of technical literature. It debates especially those instruments that may be used when applying individual methods of improving the quality of provided services. The findings are applied in the practical part of the thesis, which evaluates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2014
  • Supervisor: Ing. Jan Egner
  • Reader: Ing. Pavla Burešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management